گوگل پکسل فون کے اسکرین لاک سے مقامی ایمرجنسی نمبر ڈائل کرنےکی سہولت

کیلیفورنیا: اب آپ پاکستان میں ہوں، سعودی عرب جائیں یا امریکا میں ٹھہرے ہوئے ہوں، گوگل پکسل فون لاک ہونے پر بھی آپ مقامی پولیس، فائر بریگیڈ اور ایمبولینس وغیرہ سے رابطہ کرسکتے ہیں۔

گوگل نے اسے فاسٹ ایمرجنسی ڈائلر (ایف ای ڈی) کا نام دیا ہے۔ اس کا پہلا عملی نمونہ گوگل پکسل نے اپنی ایمرجنسی ایپ میں پیش کیا تھا لیکن اب اسے پکسل فون کا حصہ بنادیا گیا ہے۔ اسے بطورِ خاص بین الاقوامی سفر کرنے والے مصروف ترین افراد کے لیے پیش کیا گیا ہے۔

نائن ٹو فائیو گوگل کے مطابق اگر فون لاک بھی ہو تب بھی ایمرجنسی کال بٹن سے پولیس، فائر بریگیڈ اور طبی مدد کی کال کی جاسکتی ہے۔ اس کے علاوہ پاور مینو سے فون کھول کر آپ ویسے بھی رابطہ کرسکتے ہیں تاہم پاور بٹن کا انحصار اس کے ماڈل پر بھی ہے کہ آپ کے پاس کون سا گوگل پکسل ہے۔

پکسل فائیو رکھنے والے پاور بٹن کو پانچ سیکنڈ تک دبا کر ایف ای ڈی تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں اور انہیں ایمرجنسی پر ٹیپ کرنا ہوگا۔ یا پھر سلائیڈر سے بھی رابطہ کرسکتے ہیں۔ دوسری جانب گوگل پکسل 6 اور پرو والے اینڈروئڈ 12 کی بدولت پاور اور والیم اپ کا بٹن ایک ساتھ دباتے ہوئے ایمرجنسی تک پہنچ سکتے ہیں۔

گوگل سپورٹ کے مطابق یہ سہولت پوری دنیا کے لیے ہے اور جہاں بھی آپ ایمرجنسی رابطہ کریں گے تو وہ ملک کے لحاظ سے ہی نمبر ملائے گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں