انٹر بورڈز کوآرڈینیشن کمیشن (آئی بی سی سی) نے مخصوص ٹکٹنگ سسٹم کے ذریعے درخواست دہندگان کو بغیر کسی رُکاوٹ کے مدد فراہم کرنے کے لیے ایک کسٹمر کیئر ڈیسک (سی سی ڈی) کا آغاز کر دیا ہے۔
یہ نیا اقدام روایتی ای میل اور فون سپورٹ کی جگہ لے گا، جو پہلے کام کے اوقات تک محدود تھے۔
اب درخواست دہندگان بلاتعطل امداد کو یقینی بناتے ہوئے، کسی بھی وقت اپنے سوالات اور خدشات پیش کر سکتے ہیں۔
سی سی ڈی صارفین کو معاون دستاویزات منسلک کرنے کی بھی اجازت دیتا ہے، جس سے مسائل حل کرنے کے عمل کو زیادہ مؤثر اور ممکن بنایا جا سکتا ہے۔
عوامی خدمت کے لیے ایک فعال انداز اپناتے ہوئے آئی بی سی سی کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر شکایات اور ان کے بروقت حل کی نگرانی ذاتی طور پر کر رہے ہیں۔
یہ اقدام کسٹمر سپورٹ کو بہتر بنانے اور درخواست دہندگان کے خدشات کو دور کرنے میں شفافیت کو یقینی بنانے کے لیے آئی بی سی سی کے عزم کی عکاسی کرتا ہے۔
سی سی ڈی کی 24 گھنٹے سروس کے آغاز کے ساتھ آئی بی سی سی کا مقصد رسائی، کارکردگی اور صارف کے اطمینان کو بڑھانا ہے۔